Schroeder
A tej hűtőpult a helyi boltban, valószínűleg, már hosszú évek óta ugyanúgy néz ki. Az amerikai tejtermelés gyors konszolidációja azonnali árcsökkentést eredményezett. A piaci szereplőknek alapvető létszükséglete, visszatérni a korábban abbahagyott fejlesztésekhez, hogy ezáltal növeljék értékesítésüket, és nyereségüket is. A különféle márkák szaporodása nagy nyomást fejt ki a helyi, kisebb tejipari cégek piacon való megkülönböztethetőségére is.
Itt volt az idő, hogy a Schroeder tegyen valami drasztikus lépést ennek érdekében.
A teljesen új Schroeder design egyértelműen kommunikálj a három szintet. Az első szint az európai kifinomultságot sugárzó fehér átlátszatlan csomagolás. A második a szavak használatával reflektál a zsírtartalomra, 1, 2, teljes és sovány tej. Az utolsó szint az elforgatott ezoterikus frázisok, melyek a fogyasztóhoz szólnak marketing-mentes nyelven. A szöveg az álmodozások az optimista szemlélet tükrébe sodorja az olvasóját.
Az első eredmények magukért beszélnek, a Schroeder cég tartósan 15 % növekedést tudott realizálni a csomagolásnak köszönhetően és bevételeik 22 %-al nőttek a nehéz gazdasági helyzet közepette is.
Forrás: www.packagingoftheworld.com/