Lehet, hogy ezt nem gondolták át eléggé.
A Sokarcú Isten flakonjai
A Dove régóta odafigyel arra, hogy ne kizárólag Victoria’s Secret modellekkel reklámozza a termékeit, de a szappangyártó óriás most szintet lépett, a plus size modellek ezentúl szettben érkeznek, jár melléjük plus size flakon is.
Csöbörből vödörbe
Az eddigi kampányoknak épp az volt a lényege, hogy mérettől, vagy bőrszíntől függetlenül mindenki ugyanazt a terméket használja, a márka egy valóban inklúzív „jöhet mindenki” jellegű üzenettel igyekezett toleranciára nevelni. Az új reklám is ebben a szellemben készült, de a Dove most elszámolta magát, hiszen a 7 különböző „testtípusban” kapható, karcsú vagy épp bödönszerű butykosokkal bizony épp azt propagálja, hogy aki terebélyesebb, ahhoz tusfürdőből is a vödörszerű kiadás passzol.
Limitált példányszám!
Mindezt persze lehet úgy is értelmezni, hogy a vállalat arra buzdít, vállalja fel bátran minden nő az alakját, a gyakorlatban azonban mégiscsak különbség van a kampány mottója („minden testalkat ugyanolyan szép”), és a palackválasztás „elhíztál? itt egy vödör!” jellegű üzenete között. Voltak egypáran a Twitteren is, akik kifogásolhatónak találták a limitált példányszámú flakoncsapatot.
forrás: www.divany.hu 2017.05.12