Fél éve van a piacon, valahogy biztos mos, de az biztos, hogy a legdizájnosabb csomagolása van világon a Republic Group reklámügynökségnek köszönhetően a Souldrops mosószernek. A csomagolás a közelmúltban a világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiváljáról, a Clio Awardsról hozta el a csomagolás-design kategória ezüst díját.
A termékről sokat nem lehet tudni, csak azt, hogy az nem is mosószer, sokkal inkább életérzés, merta tisztaság jó érzés: a piszoktól megszabadulni pedig természetes igényünk – ahogy az oldal hirdeti, és ezzel csak egyetérteni tudunk. A termék emellett pedig környezettudatos is. Nem használnak fel a gyártás során kőolajszármazékot és nem tesztelték állatokon.
A tisztaság jó érzés: a piszoktól megszabadulni pedig természetes igényünk – ahogy az oldal hirdeti, és ezzel csak egyetérteni tudunk. A termék emellett pedig környezettudatos is. Nem használnak fel a gyártás során kőolajszármazékot és nem tesztelték állatokon.
És vadítóan menőn néz ki.
Gyors kereséssel – mert a weblapon nem derült ki, hol kapható – a Rossmannál megtaláltuk, az 1,3 literes kiszerelésben kapható termék literje kicsivel több mint ezer forintba kerül. Ennél jóval olcsóbban (700 forint) és drágábban (1150 forint) is lehet folyékony mosószert vásárolni a drogériában, vagyis nem brutálisan drága a brutálisan menő mosógél.
A dizájn valóban nagyon profi, sehol egy koszos gyerek, egy ugráló kutya vagy egy fejét csóváló háziasszony, ahogyan az a szokványos mosószerreklámokban látszik.
A terméket a Monsun Kft. gyártja, saját bevallásuk szerint egy vegyész, egy üzletember és egy vállalkozó szerencsés egymásra találása.
Hogy melyik melyik, az nem derül ki a Monsun honlapjáról.
Hazai gyártóként egyedül képviseli a mosószerpiacot a Souldrops – állítja a reklámcég közleménye, de a Monsun már a piacra lépés után hat hónappal a nemzetközi porondon való megjelenésen gondolkodik. Ezt a rangosabbnál rangosabb díjak nagy mértékben elősegítenek. És biztos jól is mos a cucc.
forrás: uzletresz.hu 2017.10.08