Az egyik Marvel képregényírója hívta fel a figyelmet a cég kirekesztőnek tűnő csomagolására.
A gabonapelyheiről ismert világhírű cég, a Kellogg’s a jövőben kétszer is meggondolja, hogy mit tesz majd a termékeinek csomagolására. A Michigan állambeli multinak ugyanis újra kell terveznie a Corn Pops dobozait, mert a közösségi médiában elég sok panasz érkezett arra, hogy ezzel a termékükkel a rasszizmust népszerűsíti a cég.
A doboz hátoldalán ábrázolt rajzfigurák egytől egyig sárga színűek, az egyetlen barna karaktert pedig úgy ábrázolják, mint egy takarító, aki éppen a padlót söpörteti. A Marvel Black Bolt című képregényének írója és a “Throne of the Crescent Moon” című, 2012-es fantasy regény szerzője, Saladin Ahmed a Twitteren osztotta meg ezt a képet, és azt állította, hogy az ilyen reklám nem más, mint a gyerekek rasszizmusra való nevelése.
A Kellogg’s elnézést kért az esetért a Twitteren, és újratervezték a csomagolást, amelyen már minden bizonnyal egészséges lesz a sárga-barna kukoricapelyhek aránya.
forrás: nuus.hu 2017.10.26