Folytatva sorozatunkat,ismét közlünk, néhány designmorzsát, amit érdemes figyelembe csomagolástervezéskor.
21. A termék legyen beszédes
A Dieline / Watts Design
Ha minőségi termékről van szó, hagyni kell, hogy önmagáért beszéljen. Nem szükséges túlzó, akár ellenszenves csomagolással körülvenni, ha nincs rá szükség. Ezek a harisnyák kiváló minőségűek és jól is néznek ki. Ahelyett, hogy elrejtené őket egy dobozban, elöl és középen helyezkednek el, így látható, hogy milyenek is valójában.
22. Korlátozott erőforrások
A Dieline / Mapache
A csomagolási költség pénzt jelent. Ha nem szükséges ,akkor nem kell több anyagot használni, mint ami feltétlenül fontos. Ezek az audió kábelek nagyon egyszerűen, de mégis hatékonyan vannak becsomagolva. A papírövezést gyönyörűen megtervezték, fekete és aranyszínű kombinációval, melyben a színek a termékek színeivel korreláltak.
23. Bepillantás a termékbe
A Dieline / Aritmetika
Ha élelmiszeripari termékekről van szó, hihetetlenül fontos, hogy látni lehessen, hogy mit kap a vásárló. Ki tudja, mi van a zsákokban és dobozokban, ha nem lehet látni belőlük semmit? Ezeknek a kutyaeledeleknek van egy kivágott ablaka, így pontosan látható, hogy mit fog enni Fido. Nem lesz meglepetés, ha kicsomagolja a vásárló a terméket otthon, egyértelműen meg lehet mondani, hogy ilyen és ilyen minőségű terméket kap a vásárló a pénzéért.
24. Legyen luxus
A Dieline / Aaron-Harper Lee
Ha van egy tétel, ami kigúnyolja az emberek keményen megszerzett pénzét, az a szeszesital. Olyan sok márka mellett, meg kell győzni a vásárlót, hogy a tiéd a legjobb a polcokon? Ez a likőr egyedülálló dobozban van, igényes üvegcsével van ellátva, és hihetetlenül élénk sárga és rózsaszínű. Feltétlenül megmutatja, hogy jó emlékek maradnak egy jól töltött hétvége után.
25. Ne használjon túl sok színt
Creative Bloq / Big Fish
Korlátozza a színpalettát, hogy kellően összetartó image-t hozzon létre. Ezek a rizs kekszek a színpalettát az ízből, a tengeri sóból és a balzsam kapták, így egy tengeri benyomást keltenek. A kék színek nagyszerűen együtt dolgoznak, és a narancssárga kiegészítés kis kedvességet kölcsönöz.
26. Használja ki a terméket
Creative Bloq / Gürtlerbachmann GmbH
Ha a terméket a tényleges csomagolás részeként használhatja, akkor tegye meg. Ezek a cipők fantasztikus madárdobozok vannak, és ahelyett, hogy a cipőt csak a dobozba helyezték volna, a fűzőket lyukakon át feszítik ki, és az eleségként használt kukac illúzióját adják a madár szájába.
27. Legyen trendi
Creative Bloq / Sasha Kischenko
Ha vissza akarunk térni a jelenlegi trendhez , a csomagolást is ebbe az irányba kell fordítani. Ez a sör a hihetetlenül népszerű Helvetica betűtípust használja, nem csak, mint márkaépítést, hanem névjegyként is. Egyszerű, tiszta és modern, kissé “hipster” -nek tűnik.Gondolj a doboz külsejére is
28. Kreatív blokk / kijelölés
Vagy legalábbis ha van ok rá. Törd meg a hagyományokat, hogy a terméked egyértelmű legyen. A víz általában egy műanyag palackba van csomagolva. De ez a víz egy kartondobozos. De ez még mindig csak víz, viszont biztosan teljesen más a többi vízektől, és biztos, hogy megragadja a figyelmet.
forrás: canva.com