Fujitsu a „Vezetők” szegmensében kapott helyet az IDC napi fogyasztási cikkek (FMCG) piacán használt eladáshelyi (PoS) szoftverekről készített MarketScape¹ jelentésében. A jelentés az FMCG PoS-szoftverek piacvezető globális szállítóit értékeli.
Az IDC MarketScape jelentés szerint a „Fujitsu egyenletesen jól teljesít a PoS-megoldásszállítók között. PoS-kínálatában jól hasznosítja mélyreható műszaki szakértelmét, valamint a vállalaton belül elérhető átfogó és alapos kutatás-fejlesztési háttértámogatást.” Majd a jelentés hozzáteszi: „A Fujitsu jelentős költségvetéssel és erőforrás-ráfordítással dolgozik új globális kiskereskedelmi platformja fejlesztésén. A Frescóval jó pozícióból indul, hogy kiaknázza az élénkülő kiskereskedelmi piac lehetőségeit, ahol egyelőre még kezdeti stádiumban vannak a kísérleti programok és a partneri együttműködések.”
A Fujitsu Market Place egy bevásárlókosárban fogja össze az online és fizikai tranzakciókat, teljes képet adva a vásárlókról és az általuk végrehajtott vásárlásokról. A megoldás más szállítók e-kereskedelmi, ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM), rendeléskezelő és integrált vállalatirányítási (ERP) szoftvereivel is integrálható.
Az IDC MarketScape-ről:
Az IDC MarketScape szállítóelemző modellje az adott piac infokommunikációs technológiai (IKT) szállítóinak versenyképességéről ad áttekintést. A kutatás módszertana szigorú mennyiségi és minőségi szempontok alapján értékeli és grafikusan ábrázolja az egyes szállítók piaci pozícióját. Világos keretrendszert állít fel, amelyen belül érdemben összehasonlíthatók egymással a különböző távközlési és IT-szállítók termékei és szolgáltatásai, képességei, stratégiái, valamint jelenlegi és jövőbeni piaci sikertényezői. A keretrendszer egyben teljes képet ad a technológiai beszerzőknek a jelenlegi és potenciális jövőbeni szállítók erősségeiről és gyenge pontjairól.
1 IDC MarketScape: Worldwide Point-of-Sale Software in Fast-Moving Consumer Goods Retail 2018 Vendor Assessment, Doc # US42709717,
forrás: fujitsu.com 2018. október 24.