A fenti fotón lévő csomagolás dizájn a Popcornkitchen weboldalán látható.
Elsőre talán nem is tűnik olyan érdekesnek a 4 különféle ízesítésű popcorn termék csomagolása. Annál inkább a koncepció: miszerint nem a termék az érdekes, hiszen a popcorn az popcorn, hanem maga az ízesítése. felismerve azt a tényt, hogy a vásárlók, nem feltétlenül a pattogatott kukoricát szeretnék viszontlátna a termék grafikáján, hiszen az nagyjából, mindenkinek az emlékében szerepel,- és valljuk meg -, sok más termék esetében, ahol maga a termék formája, színe van kihangsúlyozva a csomagoláson, itt egyértelműen az íz dominál.
A vásárlói szokások nem az alapján változnak, hogy egyik kipattogtatott kukorica, mennyire hasonlít a másikhoz, vagy melyik pattogtatott formája szebb, hanem pont a termék fogyasztásához leginkább kapcsolódó íz a lényeg.
Ahhoz, hogy a vásárló, könnyen tudja azonosítani a kedvenc ízesítését, lényegében a fekete-fehér egyszerű grafikán kivül csak az ízesítéshez kapcsolódó színek kommunikálnak a vásárlóval. Viszont azok nagyon hangsúlyosan.
Természetesen itt is jelen vannak a színekhez kötődő sztereotípiák, de ezt is meg kell vallanunk magunknak, hogy hozzászoktattak minket. Így a chilis ízesítésű nem is lehetne más mint a piros színű, míg az olíva olajos a zöldes árnyalatú.
Véleményünk szerint, amennyire egyszerű, olyan egyszerűen működik is.
forrás: popcornkitchen.co.uk 2019.05.20