Örömmel mutatjuk be Önöknek a Masterprint új logóját – ami a korábbi emblémánk frissített, naprakészebb változata.
Egy vállalkozás logója roppant fontos szimbólum – egyfajta jelkép, ami a cég alapításakor kitűzött célokat, az azóta megtett lépéseket és az aktuális terveket egyszerre fejezi ki. Elmesél egy történetet.
A Masterprint esetében ez két dolgot is jelent.
A pillangó számunkra a bábból megszülető műszakilag tökéletes, repülő alkotást jelenti – ami egyrészt kifejezi a minőséghez való kérlelhetetlen ragaszkodásunkat.
Ugyanakkor a pillangó a semmiből való születést is jelképezi, hiszen az évek során apró, néhány fős társaságból nőttük ki magunkat régiós méretű vállalattá.
Nem volt kérdés, hogy a pillangó továbbra is képvisel majd minket, csak egy egyszerűbb, kicsinyíthető, reprodukálhatóbb – és modernebb megjelenésben. Amit kerestünk, az egyfajta letisztult esztétikum volt. Kifejezni a mérnöki pontosságot és a High-Tech minőséget, ami a mindennapjainkat a Masterprintnél jellemzi.
Amihez szintén ragaszkodtunk, az a kezdetekkor választott tűznarancs szín, hiszen ez mára iparági unikummá vált.
Legnagyobb örömünkre a Masterprint új logóját a Graphasel grafikai stúdió tervezte meg, akik már háromszor is elnyerték a Red Dot Awards-t. Ez a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn- és formatervezési díja. Ezek a rendkívül tehetséges fiatalok tökéletesen megvalósították, amire vágytunk. Elmondásuk szerint egy olyan logó született, amit – az eredeti pillangó motívumból kiindulva – a Masterprintnél tett látogatás során megismert technológiai fejlettség és innováció inspirált. A High-Tech technológia mellett ihletet adott nekik a különböző kódolási technikák (QR kód, EAN kód), valamint a nyomtatott áramkörök világa is.
Büszkén mutatjuk be ezt az apró, számunkra mégis fontos változást – a Masterprint megjelenésein a jövőben ezzel a logóval találkozhatnak.
(x) Masterprint Kft.