Gondoljon a legutóbbi vásárlásaira.Miért is azt a márkát vásárolta meg? Impulzus vásárlás volt, vagy valóban szüksége volt rá?
Most hogy ezen elgondolkodott, rájöhetett, hogy igen valóban szükség volt pl. samponra, de miért pont azt a márkát vette meg? Az egyik karcsú szép elegáns flakonban van. Miért pont azt vette meg, és miért nem azt ami a kedvezményeket nyújtó olcsó kiszerelésben van?
Ez a csomagolás egyik célja. Ha helyesen történik, akkor ez lényegében eladja a terméket, felhívja magára a figyelmet, és üzeneteket közvetít a fogyasztók , vásárlók felé.
Az elkövetkezendőkben néhány ötletet mutatunk be arra vonatkozóan, hogyan lehet egy terméket a csomagolása révén kiemelni a többiektől, hogy nagy tömegek számára legyen vonzó!
01. Használjon mintákat
Használjon mintákat a csomagolás egyszerűségének növelésére.Ez a szerszámcsomagolás egyszerű felépítésű, de a háttérben érdekes csíkozással érinti meg a vásárlót. A színséma minőségi, amerikai érzést nyújt, és az eszközök pedig magukért beszélnek.
02. Használja ki az összes rendelkezésre álló teret, helyet
Amikor megalkot egy csomagolást, használjon ki minden helyet,teret, amennyit csak tud.Ez a doboz virágos mintázatot használ a belső területén. Ahelyett, hogy a belső felület érintetlen maradna, a grafika megnöveli a doboz értékét, vagyis a dobozban lévő termék is értékesnek adja magát.
03. Ne tartson az egyszerűségtől
Néha az egyszerűség kulcsfontosságú, és ez igaz ez a csomagolásban is.A földszínű tónus, újrahasznosított anyag érzetét adja, melyet csak megerősít a madártoll illusztrációjával. A címkéken megjelenő színek szépen igazolják a formatervezést, és egy kicsit moderné teszik a csomagolást.
04. Gondoljon az élményre, megtapasztalásra
Vegye figyelembe azokat a lépéseket, amelyeken egy személy átmegy, miközben kölcsönhatásban van a termékével. Ebben az esetben a termék, egy luxus papucs. Mivel ezek luxus termékek, egy kellemes tapintású porvédő zsákba is bekerülnek, mielőtt a dobozba helyeznék őket. A vevő felnyitja a dobozt, lát egy másik csomagot is, amit kibont, majd felfedezi benne a papucsokat. A csomagolás rétegzett felépítése a luxus érzetét kelti, és a vásárló számára egyértelmű utalás a luxus megtapasztalására, ugyanakkor az alkalmazott plussz anyagok ára, nem feltétlenül jelentenek tetemes extra költséget.
05. Egészítse ki a terméket
Győződjön meg róla, hogy a csomagolás kiegészíti-e a belsejében lévő terméket. Ez a csomagolás egyszerűnek és természetesnek tűnik, akárcsak a csomagolásban lévő termék. Látható a termék összes eleme, darabja, amelyet megvásárol vevő, így az eladó büszke lehet termékére is, amit értékesít.
06. Legyen játékos
Ha lehetősége nyílik arra, hogy játékossá válhasson a csomagolás, alkalmazza azt. Ez a csomagolás hihetetlenül játékos, de mégis egyszerű. Az illusztráció kölcsönhatásba lép a termékkel, de mégis lehetővé teszi, hogy kiemelkedjen. A színek a gyümölcshöz kapcsolódnak, és a gyümölcsevő figura a termék minőségét emeli ki.
forrás: behance.net
fotók: behance.net és forrásai