Érdekességek
Kezdőlap > Machine > Controlls > A Fujitsu „pay-as-you-go” szolgáltatása egyszerűsíti a robotizált folyamatautomatizációt
ControllsIndustrial robotMachine

A Fujitsu „pay-as-you-go” szolgáltatása egyszerűsíti a robotizált folyamatautomatizációt

  • A Fujitsu szolgáltatásként nyújtott (as-a-service) megoldást vezet be a robotizált folyamatautomatizálás (Robotic Process Automation, RPA) egyszerűsítésére – a megoldással könnyen kiaknázhatók az automatizáció nyilvánvaló előnyei
  • Az új, fix áras szolgáltatás magában foglalja az erőforrások kiosztását, az implementációt, a karbantartást és az optimalizálást
  • Főbb előnyök: átlátható költség-haszon viszonyok és egyszerű bevezetés

A Fujitsu új, rugalmas „as-a-service” szemléletével az ügyfelek könnyen kiaknázhatják a robotizált folyamatautomatizáció előnyeit. Az egyszerű és átlátható, használatalapú (pay-as-you-go) szolgáltatással mindenki eredményesen indulhat el a szoftveres automatizáció útján, megspórolva az infrastruktúra, a szoftverek és az oktatás költségei miatti aggodalmakat, és megalapozva a jövőbeni skálázás lehetőségét.

Mivel az RPA gyors és észrevétlen szoftveres robottechnológiával automatizálja a napi üzleti folyamatokat, megnőtt iránta az érdeklődés az ügyfelek körében. A robotizált folyamatautomatizációval a szervezetek mentesíthetik a munkavállalókat a monoton, repetitív feladatok alól, amivel pénzt takaríthatnak meg és fokozhatják hatékonyságukat, ugyanakkor a késedelmek kiiktatásával és az adatbevitel hibák megelőzésével az ügyfélelégedettséget is javíthatják. A szoftveralapú robotok bonyolultabb feladatokat is el tudnak látni, például végrehajtják a biztosítási kárigények feldolgozása közben felmerülő különböző feladatokat, köztük a kézzel írott szöveg digitalizálását. A gépi tanulás elemeit felhasználva pedig a kárigény jogosságát is segítenek felmérni.

Sok szervezetnél azonban nehézséget okoz az RPA megfelelő skálázása, és sorra vallanak kudarcot az automatizációs programok a kitűzött célok elérése terén. A Fujitsu erre a problémára reagálva vezeti be az automatizáció előnyeinek hasznosítását segítő „RPA-as-a-Service” megoldását.

Az RPA-as-a-Service gördülékeny és hatékony indulást tesz lehetővé az automatizáció útján. Az első lépés során a Fujitsu tanácsadói az ügyféllel szorosan együttműködve kidolgozzák egy könnyen automatizálható, monoton és repetitív folyamat rövid távú fejlesztési ütemtervét. Ennek az információnak az alapján készül el a felső vezetésnek is prezentálható, realisztikus üzleti terv. A következő lépésben kísérleti projekt indul a koncepció ellenőrzésére és az üzleti terv igazolására. Az ügyfelek könnyen elindulhatnak, és szükség esetén skálázhatják megoldásukat – mindezt használatalapú fizetéssel. A fix áras szolgáltatás az erőforrás kiosztást, az implementációt, a karbantartás és az optimalizálást is magában foglalja.

„Szinte minden szervezet automatizálni szeretne, de sokan nem tudják teljesen kiaknázni az RPA-ban rejlő előnyöket, ami frusztrálttá teszi őket. A helyzetet rontja, hogy a szervezetek jelentős része egymásnak ellentmondó RPA-célokat tűz ki: a rövid távú előnyöket bemutató üzleti terveket is ki kell kidolgozniuk, ugyanakkor hosszú távú előnyöket is biztosítaniuk kell az ügyfélelégedettség, a reagálókészség és a hatékonyságjavulás terén. A Fujitsuval mindkét kihívást legyőzhetik: az általunk kínált jobb reagálókészségnek, alacsonyabb költségeknek, hatékonyságjavulásnak és első pillanattól átlátható költségszerkezetnek köszönhetően hosszabb távon is értéket tudnak teremteni” – mutatott rá Bjarne Rasmussen, a Fujitsu RPA-kiválóságközpontjának vezetője.

A Fujitsu RPA-as-a-Service megoldásával az ügyfelek átlátható, használatalapú fizetéssel vehetik igénybe a folyamatautomatizáció előnyeit. Pontosan dokumentálhatják, hány órát takarít meg vállalatuk számára az automatizáció. Nem kell nagy induló beruházással IT-infrastruktúrát beszerezniük, készségeket fejleszteniük, és a költségek pontosan igazodnak a realizált előnyökhöz. Ráadásul az RPA-megoldások a projekt elindítása és az érintettek támogatásának megszerzése után is könnyen skálázhatók.

A rendszer definiálását követően a Fujitsu RPA-as-a-Service az ügyfél telephelyén vagy a Fujitsu adatközpontjában működik. A Fujitsu a Cloud Service K5 felhőszolgáltatáson keresztül1 folyamatosan monitorozza, karbantartja és optimalizálja a rendszert, szem előtt tartva a maximális eredményességet.

Ár és piaci bevezetés

Az RPA-as-a-Service megoldás közvetlenül beszerezhető a Fujitsutól az EMEIA-régióban. Ára konfigurációtól és régiótól függ.

A Fujitsuról

Japán vezető infokommunikációs technológiai (IKT) vállalata, a Fujitsu technológiai termékek, megoldások és szolgáltatások teljes választékát kínálja. Ügyfeleit mintegy 155 ezer Fujitsu dolgozó támogatja a világ több mint 100 országában. Célunk, hogy tapasztalatainkat hasznosítva és az IKT-ban rejlő lehetőségeket kiaknázva, ügyfeleinkkel együtt alakítsuk a társadalom jövőjét. A Fujitsu Limited (TSE: 6702) 4500 milliárd jen (40 milliárd dollár) konszolidált árbevételt ért el a 2017. március 31-én zárt pénzügyi évben. További információ: http://www.fujitsu.com.

A Fujitsu EMEIA-ról

A Fujitsu ösztönzi az emberközpontú intelligens társadalom megteremtését, amelyben az emberek, az információ és az infrastruktúra integrációja viszi előre az innovációt. Az Európát, Közel-Keletet, Afrikát és Indiát átfogó EMEIA-régióban 28 ezer munkatársunk vesz részt a Digital Co-Creation, a közös digitális alkotás koncepciójának megvalósításában, azaz teremt új értéket partnereink és ügyfeleink ökoszisztémájával együttműködve, az üzleti szakértelem és a digitális technológia ötvözésével. A mesterséges intelligenciát, a dolgok internetét és a felhőt középpontba állítva és megfelelő kiberbiztonsági háttérrel kiegészítve, hálózati szemléletű technológiai szolgáltatásokkal segítjük ügyfeleinket a digitális átalakulás lebonyolításában. További információ: http://www.fujitsu.com/fts/about/.

forrás: fujitsu.com 2018.05.02