A jól ismert Ladival napfényvédő kozmetikum csomagolásai megújultak, hogy előtérbe kerülhessen a drogériák polcain az elkövetkezendő, napsütésben gazdag szezonban.
A márka tulajdonosa a Stada legfontosabb célja az volt, hogy frissítse a Ladival kinézetét és nagyobb feltűnést keltsen. A kapott új formatervet a Take Five Design-nal terveztették meg, és a gyártását az RPC Verpackungen Kutenholz végezte.Az élénk színű termékskála remek látványt nyújt a polcokon, amely 200 ml-es krémet és két spray kivitelt tartalmaz – 150 ml-es és 200 ml-es nyomós spray változatban -, ezt főként a gyerekek számára. A felnyíló kupakot és a zárókupakot az RPC Bramlage gyártja.
A Ladival fényvédő termékek dermatológiailag teszteltek, és kiváló minőségű összetevőkből állnak és igazodnak a különböző bőrtípusokhoz is.
forrás: www.nielsenmcallister.com 2018.06.07