Érdekességek
Kezdőlap > Iparág > Tetra Pak újdonság: ivójoghurt nagy gyümölcsdarabokkal
IparágMachinePackaging machineTöltőipar

Tetra Pak újdonság: ivójoghurt nagy gyümölcsdarabokkal

A joghurt-feldolgozás terén szerzett tapasztalatának köszönhetően a Tetra Pak bejelentette, hogy együttműködötött a Yili-vel,- a világ egyik vezető kínai tejtermékgyártójával -, hogy nagy gyümölcs- és gabona darabokat jutasson az ivólevekhez a világon először.

A Yili bemutatta a Tetra Top® 200ml-es nagy áttörést jelentő termékcsaládot, csavarzáras kupakkal. nagy népszerűségnek örvend, megerősítve a vállalat vezető pozícióját a joghurt kategóriában, a gyorsan növekvő környezetben.

Charles Brand, a Tetra Pak ügyvezető igazgatója, (Product Management and Commercial Operations) elmondta: “Nagy örömünkre szolgál, hogy képesek vagyunk támogatni ügyfeleinket, akik prémium termékeket szállítanak egy gyorsan növekvő kategóriában. A teljes feldolgozás és csomagolás folyamatban tudjuk átadni tapasztalatainkat: a joghurt-feldolgozás során elért eredményeinket, know-how-t a nagyméretű meleg darabos termékek adagolását és a csomagolási rendszer testreszabhatóságát.”

“Az új Tetra Pak® TT / 3 AD töltő rendszert úgy alakították ki, hogy lehetővé tegye a darabos élelmiszerrészecskék zökkenőmentes áthaladását, és az új Tetra Top csomag nagyméretű, újrazárható nyitóelemet használ, amely megkönnyíti a fogyasztók számára a joghurt ivását a nagyméretű gyümölcs darabokkal. “

A nagyméretű gyümölcsdarabok bevonása egy aszeptikus italtermékbe nagy kihívást jelentő folyamat. A termék melegítését gondosan kell elvégezni annak biztosítása érdekében, hogy a gyümölcsdarabok ne sérüljenek meg vagy törjenek össze a folyamat során, és a töltésnek és csomagolásnak biztosítania kell a gyümölcs részecskék egyenletes eloszlását, a termék minőségének és integritásának fenntartása mellett.

Az ivó joghurt világpiaca jelenleg 12,5 milliárd csomagot jelent naponta, és gyorsan bővül Kínában, Délkelet-Ázsiában és a Közel-Keleten. A nagyméretű gyümölcsdarabok és a gabonafélék hozzáadásával a fogyasztói érdeklődés még inkább a prémium termékekek felé irányul.

forrás: tetrapak.com 2018.06.20