A RE: CLOSE ™ az Essentra Tapes-től vezető szerepet játszik a felhasználóbarát újrazárhatóságra a tasakba csomagolt snack termékek polcokon történő elhelyezéséhez egész Európában, segítve az adagok megfelelő beállítását és a frissesség fenntartását, valamint az ideális eszközt nyújt a legújabb csomagolásokon lévő promóciók és kampányok megvalósításához.
A RE: CLOSE ™ Tape elég erős ahhoz, hogy akár 10-szer visszazárható legyen.A szalag találkozik azzal a fogyasztó elvárással, hogy az adagok visszazárhatóak legyenek,többször használhatóak,és a termék az eredeti csomagolásban maradhasson amíg fogyasztják azokat.
A kiváló minőségű nyomtatással a legújabb promóciós kampányok és üzenetek közvetlenül a fogyasztók “ujjhegyeihez” juthatnak – anélkül, hogy a teljes csomag grafikájának megváltoztatását kellene elvégezni nagy költséggel.
A széles visszazárható szalag egy könnyen használható ujjal megemelhető területet foglal magában, amely a teljes hossz mindkét oldala mentén fut, és így egyszerűen eltávolítható a csomagról. Megnyitása után a csomagolás újra lezárható a RE: CLOSE ™ szalaggal, biztosítva a tasaktartalmat és segít a frissesség megőrzésében is.
Ez növeli a kényelmet, megőrzi a márkajelzést, hogy ösztönözze az ismételt vásárlást, és még a környezetet is kíméli azáltal, hogy minimalizálja a kiömölhető élelmiszerhulladékot, és segít abban, hogy ne maradjon nyitva a tasak.
A RE: CLOSE Tape impresszív grafikával, felhasználóbarát kialakítása lépésenkénti útmutatással szolgál a visszazáró funkció használatának ismertetésére, és könnyen alkalmazható a gyártósorokon vagy vonalon kivüli gyártóhelyeken ahol egy külön applikátor illeszti a tasakokra.
Ian Beresford, az Essentra Tapes marketing- és fejlesztési vezetője megjegyzi: „A RE: CLOSE ™ Tape lehetővé teszi a márkák számára, hogy egyesítsék a választási lehetőséget a fogyasztók kényelmével az eredeti csomagolás újbóli lezárhatóságának lehetősége mellett, miközben egyidejűleg lehetőséget biztosítanak arra, hogy könnyen integrálhatók legyenek a gyártósorokon és használhassák azokat promóciók vagy kampányok levezetésére.
A fogyasztói választás és a kényelem ezen kombinációja, valamint a promóciós kommunikáció és a polcok stand-out kínálatának lehetősége kivételes hozzáadott értéket jelent a csomagolás számára. Jelentős érdeklődést kaptunk a snack márkák gyártóitól egész Európában és azon túl is, a RE: CLOSE ™ szalag használatával adott megoldásokra.”
forrás: nmpr.co.uk 2019.02.14